Sunday, June 21, 2009

Menyahut cabaran ketua pemuda

“Kalau blog tidak diupdate lebih dari 3 hari, baik deletekan sahaja “ itu antara teguran Ust. Nasrudin Tantawi yang diluahkan kepada penulis.

Penulis cukup terharu dan terkejut dengan perhatian yang diberikan oleh Ketua Pemuda terhadap blogger kecil seperti penulis. Perwatakannya agak mesra dan berbeza dengan apa yang penulis gambarkan sebelum ini.

Penulis memandang teguran tersebut adalah teguran ikhlas daripada Ketua Pemuda walaupun bunyinya agak menyindir.

Penulis memang mengakui memang MALAS untuk mengupdate blog. Sebenarnya penulis telah menulis beberapa isu, tetapi tulisan tersebut hanya tajuk dan beberapa perenggan sahaja. kemudian idea tersebut mati begitu sahaja.

Mungkin ketiadaan fokus menyebabkan tulisan tersebut tidak dihabiskan mengikut pandangan penulis.

Kaedah penulisan blog attakiri sebelum ini agak ringan dan kurang disertakan dengan pernghujahan syarak dan fakta-fakta berat. Ini adalah penulis beranggapan bahawa pembaca boleh mendapatkannya dari internet.

Mungkin kaedah ini perlu diubah dan diupgradekan dari semasa ke semasa. Dilema inilah yang menyebabkan penulis agak lambat mengupdatekan blog.

Pun begitu, cabaran dan teguran daripada Ketua Pemuda PAS akan disahut dan penulis akan cuba mengupdatekan blog ini dalam masa tidak lebih dari 3 hari.

Doakan agar penulis istiqamah dalam perjuangan dan dakwah melalui tulisan ini.

www.attakiri.blogspot.com



... Bekerja Untuk Islam ...

1 comment:

ainies said...

salam ustaz,

blog ana terupdate dlm 4 entry je sebulan..huuuu~
tercabar pulak bile baca cabaran ustaz nasaruddin tantawi..tahniah pd ustaz krn blog ini x pernah sunyi dr idea2 yg bernas..

semoga ustaz sentiasa istiqamah~
doakan ana juga