Friday, May 22, 2009

Hebatnya Perancangan Allah

Hampir 2 minggu blog ini dibiarkan sepi tanpa update. Penulis tidak tahu nak beri alasan apa, mungkin MALAS adalah paling utama. Doakan supaya penulis sentiasa istiqomah berdakwah dalam penulisan ini.

Hari ini, Seorang ADUN lagi telah meninggal dunia. Penulis mengucapkan takziah kepada keluarga si mati atas kematian orang yang tercinta. Adun tersebut dipercayai seorang yang begitu disayangi oleh masyarakat setempat. Apa pun alhamdulillah, Allahyarham menemui Allah dalam keadaan berjuang untuk ISLAM.

Kematian ini bermakna PRK akan berlaku sekali lagi. Suka atau tidak, UMNO/BN perlu berdepan dengan Pilihanraya kali ini.

Mungkin dipenanti, BN mempunyai alasan untuk tidak menyertai. Tapi kini, adakah BN ingin membuat alasan yang sama.

Semakin di benci PRK, semakin banyak pula PRK.

Ketika BN merampas kerajaan Perak dan degil untuk membubarkan DUN. Allah telah memanggil ahli parlimen Bukit Gantang. Suka atau tidak BN terpaksa berdepan dengan amarah rakyat dalam PRK tersebut.

Ketika BN membuat keputusan untuk memboikot PRK penanti atas alasan permainan politik pembangkang. Kini, Allah memanggil ADUN Manik Urai, Kelantan. Suka atau tidak, BN perlu berdepan dengan rakyat sekali lagi.

Hebatnya perancangan Allah.

www.attakiri.blogspot.com



... Bekerja Untuk Islam ...

No comments: